Underway

ÄNTLIGEN ÄR VI ”UNDERWAY”

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2011 10:05 CET

Äntligen! Idén som kändes smått overklig i augusti är nu ett färdigt koncept och idag föds den nya kommunikationsbyrån Underway. Underway är en nautisk term som ungefär betyder att vara på väg eller motsatsen till att ligga för ankar. Vi tolkar det som att vara öppna för att marknaden vi jobbar på ständigt förändras. Det var till exempel inte alls länge sedan som både företag och privatpersoner klarade sig alldeles utmärkt utan både Facebook, LinkedIn och Smartphones.

Alla som vi smygpratat med under hösten (typ revisorn och våra familjer) undrar varför vi är unika, varför ska man som kund välja oss? Jobbar vi med PR, reklam eller kanske internkommunikation? Då svarar vi att vi har en helhetssyn på kommunikation som innebär att vi alltid utgår från ett företags unika förutsättningar när vi skapar mervärde. Det betyder att vi oftast rekommenderar något annat än vad våra kunder från början efterfrågat. Vi vågar säga det ingen annan leverantör säger. ”Nej, du behöver ingen Facebooksida just nu, men du
behöver nya riktlinjer för internkommunikation.”

Vi kommer båda direkt från Kvadrat Kommunikation AB och förutom att vi
tar med oss affärer och konsulter tar vi med oss en längtan efter att växa.
Därför efterlyser vi härmed nya konsulter. Till de som vill bli en del av oss
erbjuder vi så gott som allt utom en anställning. Underway är nämligen ett
konsultbolag som erbjuder egenföretagande i en gemensam form. Helt enkelt
därför att konsulter med egna bolag gör ett bättre jobb. En konsult med ett
eget bolag är alltid på tårna, alltid i skarpt läge. Det är drivna,
självständiga och idérika personer som driver egna bolag.

Hur vill du göra nu? Vill du säga grattis till nya bolaget, bli konsult eller KUND?

Kontakta oss omedelbart:

Emma Blom,
070 722 14 61, emma.blom@underway.se

www.underway.se

Underway drivs av Emma Blom, båda ivrigt anlitade konsulter inom kommunikation och ledarskap. Vår vision är att tillföra en mättad marknad ny hunger. Vår affärsidé är inte unik, den är bara lite spetsigare, lite mera flexibel, lite mindre statisk.