Lecab Bil AB

Äntligen är vinnaren av Lecabs jubileumsbil avslöjad!

Pressmeddelande   •   Dec 20, 2012 14:52 CET

Under Lecabs jubileumsår 2012 har en tävling pågått där vinsten var en helt ny Volkswagen up! för fritt nyttjande under ett helt år. En vinnare är nu dragen och det var Jessica Edlom från Karlstad som i år får en julklapp utöver det vanliga.

För att delta i tävlingen krävdes att man endera besökte vår anläggning för att provköra någon av våra bilmodeller eller att man gillat vår Facebook-sida. Totalt deltog närmare 1800 personer i utlottningen.

Fredagen den 21/12 kl 12.00 kommer Jessica till vår bilhall för att hämta sin vinst, överlämnad av Lecabs VD Daniel Svedlund.

För ytterligare information kontakta:

Anna Bergqvist, Webredaktör Lecab Bil
anna.bergqvist@lecab.se
010-47 00 721

Nu är up! här. Allt vad en Volkswagen står för i form av kvalitet, komfort och säkerhet fast i koncentrerad form. Unik med sin laserbaserade City Emergency Brake som automatiskt kan bromsa bilen till stopp vid hastigheter under 30km/h. Systemet är standard på alla up! i Sverige och har också fått priset Advanced Award av Euro-NCAP som dessutom gett den krockbetyget 5 stjärnor. up! Small is great!

Lecab är ett Karlstadbaserat familjeföretag som är auktoriserad återförsäljare av Audi, Skoda, VW personbilar, VW Transportbilar samt Scania Lastbilar. Vår nyrenoverade bilsalong på Våxnäs rymmer nästan 200 personbilar och vår Scania-verksamhet bedrivs i en toppmodern anläggning på Välsviken. Idag har företaget 180 anställda och omsätter ca 700 miljoner kr.