Patroner.se

Äntligen kan du köpa alla patroner på ett ställe

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2013 09:00 CET

Patroner.se utökar sortimentet. Sedan 1996 har kunder kunnat köpa svarta, blå, röda och gula patroner på Patroner.se. Nu kan man även handla sina salta och sura patroner där. I gott samarbete med Konfekta säljs dessa populära patroner nu äntligen av en av Sveriges verkliga patron-experter. Patroners VD Ola Gustafsson säger: ”Vi tror starkt på detta segment, det stämmer också mycket väl med vår strategi, billiga patroner men med mycket hög kvalitet. Patroner.se blir på detta sätt något av en patronportal, äntligen slipper konsumenten handla på flera ställen för att tillfredställa sitt patronbehov. ”

Från och med nu får även alla som handlar på Patroner.se antingen en salt eller en sur godispatron medskickad i sin försändelse. De vill poängtera att det inte ligger någon värdering av kunden vilken sorts patron som skickas med. VD Ola Gustafsson igen: ”Oavsett typ av patron kunden får hoppas vi framkalla ett leende på läpparna när de öppnar vår försändelse, vi älskar alla våra kunder!”

Pressreleasen på Patroner.se

Patroner.se har sålt skrivartillbehör på internet sen 1996 och är alltså ett av Sveriges äldsta e-handelsföretag, i sig en stor trygghet för kunderna. Företaget säljer allt från bläckpatroner, toner och fotopapper till kablar och skrivare.  Patroner.se vänder sig både till konsumenter och företag och uppskattas av många proffsanvändare för sin expertis, men uppskattas även för sin kunniga support via telefon och e-post.