Aktiv AB

Äntligen! Utbildning i Office 2010, där du lär dig massor och har roligt samtidigt!

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 16:52 CEST

Vad sägs om en utbildning i Office 2010, där du lär dig massor och har roligt samtidigt? Utbildningen finns på Webben och ett avsnitt ser du direkt här. Därför har Aktiv mer än 1 miljon användare.

-De flesta företag lägger ner stora investeringar i ny programvara som till exempel Office 2010. Sen hoppas man, att kunskapen och effektiviteten ska öka automatiskt. Men PC-användarna utnyttjar bara 15 % av alla de möjligheter som finns i programmen. Vår utbildning visar på de nya enkla tipsen, som snabbt betalar utbildningen flera gånger om. Och höjer datastatusen för den som tar till sig kunskapen, säger Stefan Vikström, vd för Aktiv.se

- Pedagogisk utbildning levererad på ett enkelt och genomtänkt sätt. Robert Hägg, Microsoft

- Otroligt bra och kostnadseffektivt! TACK! Petra Geltner, Konstfack

- Jättebra! Vida överlägset traditionell utbildning. Carine Bouvier-Lundqvist, Stocksund

- Den professionella och lättsamma pedagogiken väcker intresse och nyfikenhet och gör detta läromedel till marknadens allra bästa. Rune Karlsson, Distriktsordförande i SPF Dalarna

Läs lovorden från fler än 100 referenser. Från Sveriges största företag till de minsta. Bland annat datachefer, utbildningschefer, PC-användare, Vd:ar, pensionärer, lärare, datakonsulter, administrativa chefer, studenter och IT-chefer.

Om AKTIV. Idén är att det ska vara roligt att lära sig. Aktiv är troligen Sveriges största datautbildare med mer än 1 miljon användare. Bland Aktivs experter och programledare märks Christoffer Majstrovic, Emelie Wibeck, Henrik Hahn, Elisabeth Svensson, Katarina Häger och Pa Åkerman. Utbildning i Office 2010 finns för de populäraste programmen som Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, Outlook 2010, Windows 7 och samtliga äldre versioner av Windows och Office.

Mer information eller beställning: www.aktiv.se