Byggofferta

Är priset 70.000-140.000 kr för en renovering verkligen rimligt?

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 11:40 CET

Varför är priserna så olika för renoveringar?
Varför är det så olika priset mellan hantverkarna när dom lämnar offert till kunden?
Är priset för renoveringen för högt?

Är ni trötta på otydliga fakturor, fakturor som är svåra att förstå, oklart vilka tjänster som skall faktureras eller hur summan har beräknats?

Nu är det slut med alla överraskningar!

Vi tillhandahåller en unik webb baserad kalkyltjänst där allt finns samlat, där kunden direkt efter betalning får tillgång till en tydligt badrumskalkyl och en beskrivning av hantverkarens arbetsmoment, specificerade och prissatta.

Vi hjälper dig att hitta guldkornen, genom att tydliggöra den normala arbetskostnaden för ett badrum.

Med Byggofferta.se är du trygg därför att:

-Du har en tydlig kalkyl med ett s.k normpris på arbetskostnaden

-Du vet hur stor arbetskostanden bör vara.

-Det är du som håller i priset och kunskapen om just din renovering och därmed även förhandlingen.

-Du kan inte bli lurad! Både du och hantverkaren får se kalkylen.

-Du kan föra en trygg diskussion om tillval med hantverkaren.

-Det finns möjligheter att ringa oss och fråga snabba frågor. Vid längre konsultationer och utredningar debiteras kunden en mindre summa.

-Vi har tillgång till en oberoende besiktningsman

Välkommen till Byggofferta!

Med vår kunskap och organisation gör vi det enkelt och tryggt för kunderna att renovera eller bygga till.

Vi har ALLT samlat på ett ställe såsom kostnadsförslag, renoveringskalkyl, besiktningsman, diskussions forum , telefonsupport i byggfrågor och juridik vid ev tvist mellan hantverkaren och kunden Vi vet att det underlättar dialogen med entreprenören när kund har en utarbetad kalkyl och en tydlig arbetsbeskrivning.