Universal Music Sweden

Afrojack släpper debutalbumet Forget The World

Pressmeddelande   •   Maj 19, 2014 13:51 CEST

Grammisvinnaren Afrojack släpper idag sitt debutalbum Forget The World. Den holländska DJ:n och producenten har varit en nyckelperson under housemusikens frammarsch de senaste åren. Han har toppat Billboardlistor, jobbat med storheter som Madonna och Beyoncé och blev den andra DJ:n genom historien som fick sina handavtryck på Hollywood Walk Of Fame.

Nu ska det efterlängtade debutalbumet släppas som innehåller spännande samarbeten med musikkollegor som Snoop Dogg, Sting, Wiz Khalifa och Chris Brown samt en remix på Thirty Seconds To Mars hitlåt Do Or Die.

Lyssna på Afrojacks debutalbum Forget The World

I sommar kan Sverige glädjas åt inte mindre än två spelningar från världsstjärnan som kommer både till Summerburst i Stockholm den 13 juni och Big Slap i Malmö den 2 augusti.