Lookatt/PR & Production AB

Alexx Alexxander - en Illusion...???

Pressmeddelande  •  2012-10-18 11:37 CEST

En man fastlåst i tvångströja hängande upp & ner i fötterna i ett brinnande rep 20 meter upp i luften mitt i Sthlm City med begränsad tid på sig för att komma loss innan det är för sent.......

Se detta live - Det är ingen illusion!

Upplev något du sent kommer att glömma!

Kungsträdgården-Sthlm Månd. 22/10 kl.12:00.

Norges mest kända illusionist och utbrytarkung, Alexx Alexxander ska nu göra sin stora entrè & erövra Sverige!

I Norge omtalas Alexx Alexxander som den nya David Copperfield - andra talar om Alexx som Norges svar på Joe Labero, alla är överens om att Alexx Alexxander är en stor illusionist som bara kommer att bli ännu större….

Norges största tidning VG lanserade 2011 en web-tv-programserie med Alexx som omedelbart blev en stor succé.

Hans program har redan setts av mer än 4 miljoner norrmän!

De bästa avsnitten som producerades för VG kommer i höst att bli publicerade på Aftonbladets nätsida. Flera avsnitt är inspelade med kända svenska profiler, och den som får glädjen av att inleda serien i Sverige är Camilla Henemark….I det första avsnittet får vi på öppen gata i Stockholm se Alexx trolla bort hennes BH !

Alexx Alexxander är inte bara en illusion – vad mer är han….???

För mer information och-/eller avtal om intervju, kontakta :

Lookatt/PR & Production AB
Tony Jivelid (agent) 070-8673682 tony@lookatt.se