Aliby Consulting AB

Aliby Consulting etablerar sig som konsultleverantör

Pressmeddelande   •   Aug 17, 2017 08:02 CEST

Aliby Consulting är ett etablerat och framgångsrikt rekryteringsföretag som nu växlar upp och bygger en konsultverksamhet med fokus på IT management. Aliby kommer att erbjuda konsulter med hög strategisk nivå och stötta kunder i sin digitala förändring.

Båda bolagen kommer att gå under varumärket Aliby då det finns mycket tydliga synergier bolagen emellan.

Intervjun med Alibys nytillträdde VD för konsultverksamheten, Tobias Linder, och Eric Mannheimer, VD och grundare för Aliby Group finner ni här Klicka här för intervjun

Tobias Linder, VD Konsultverksamheten, +46730746875 alt tobias.linder@aliby.se

Eric Mannheimer, VD Aliby Consulting, +46706296808 alt eric.mannheimer@aliby.se

Aliby Consulting's mission is to provide organizations in selected segments with agile recruitment solutions within IT Management and make it better.

Aliby is built on the understanding of candidates needs and how this drives the labor markets development. In line with the challenges companies faces in their digital transformation, we claim that IT Management is a key interface in organizations. See it as an umbrella that collects and manages marketing, IT, business development, product development, systems, management and management requirements.

BECAUSE WE LOVE PEOPLE AND BUSINESS, IN THAT ORDER AND ALWAYS TOGEHTER

- ALIBY