Allin! Västerås

All in! lanserar Västerås starkaste reklampaket

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2012 14:24 CET

Expose Media och ReLed Information Systems går nu samman för att ytterligarestärka sin position på marknaden i Mälardalen. Bolagets nya namn blir All in! och det kommer att ha sitt säte i Västerås.All in! drivs av tre lokala entreprenörer, Andreas Pettersson, Eric Hedlund och Jonas Westerlund. Alla tre har erfarenhet inom medier och innovativ kommunikation på hög nivå .

ReLed invigde sin dubbelsidiga LED-display utmed E18 vid Erikslund i mars 2011. Expose Media lanserade LED-skärmen i Västerås city i oktober 2011. Tillsammans blir de nu i den nya konstellationen ett kraftfullt verktyg för alla som vill marknadsföra sig i regionen. All In! erbjuder ett reklampaket med digitala skyltsystem som sin kärna.

På sikt är ambitionen att komplettera med flera kanaler ibåde digitala medier och print.

– Vi samlar nu ett starkt erbjudande under ett och samma tak. Det underlättar för annonsörerna, budskapet exponeras på flera ställen men man har en gemensam kontakt. Det är via All in! man ska gå om man vill synas i Västerås, säger Andreas Pettersson.

I och med sammanslagningen skapas Västerås starkaste annonspaket med merän 2,5 miljoner möjliga kontakter varje månad.

– Vi erbjuder lägst kontaktkostnad på den lokala reklammarknaden, dessuto mär det ett modernt och effektfullt sätt att marknadsföra sitt företag på, säger Jonas Westerlund.De digitala LED-skyltarna för med sig kreativa möjligheter för annonsörerna.Det är enkelt att justera innehållet via sin dator, surfplatta eller smartphone.

– Tack vare tekniken kan man arbeta med smarta budskap och anpassa annonseringen efter till exempel väderlek eller det egna lagersaldot. Kunden kan självuppdatera budskapen via webben, säger den tredje delägaren, Eric Hedlund.
För den som verkligen vill synas i hela stan erbjuder företaget även en ambulerande 15 kvadratmeter stor LED-display. Bilen som displayen är monterad påkommer bland annat att synas på Västerås gator under vecka 51.

All in! Media erbjuder Västerås största reklampaket. Vi marknadsför våra kunder på ett modernt och attraktivt sätt, via digitala utomhus-LED-skärmar i Västerås. Med över 2,5 miljoner kontakter varje månad, kombinerat med lägst kontaktkostnad, är All in! Västerås den mest kostnadseffektiva reklamkanalen för att nå ut med sina budskap. Ambitionen är att inom kort komplettera paketet med ytterligare kanaler i både digitala och sociala medier samt print.

Tack vare tekniken kan kunderna arbeta med våra smarta budskapoch anpassa annonseringen efter till exempel väderlek, klockslag eller det egna lagersaldot.

All in! drivs av tre lokala entreprenörer, Andreas Pettersson, Eric Hedlund och Jonas Westerlund. Alla tre har erfarenhet inom medier och kommunikation på hög nivå.

För ytterligare information, bilder och eventuella intervjuer, kontakta:Andreas Pettersson, andreas@allinvasteras.se, 073-426 75 00Jonas Westerlund, jonas@allinvasteras.se, 073-426 75 01Eric Hedlund, eric@allinvasteras.se, 070-955 51 51