CrazyBakers of Sweden

Alla goda ting är tre!

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 14:35 CET

CrazyBakers lanserar tre nya produkter i sitt glutenfria sortiment. De nya produkterna är Oaties ( Havrekakor), Softies XY:s (Ljust portionsbröd) och Softies XX:s (Mörkt portionsbröd).

Oaties - Riktigt goda havrekakor.
Softies XY:s – För dig som är crazy i riktigt mjukt ljust bröd.
Softies XX:s – För dig som är galen i mörkt bröd.

Med produkterna så fortsätter CrazyBakers med sitt mål att ge dig som konsument mer att välja mellan på den glutenfria hyllan.
- Vi ser våra konsumenter som en viktigt del i vår produktutveckling och tar gärna till oss förslag på framtida glutenfria produkter. På vår facebooksida har vi en ständigt dialog med våra kunder om deras önskemål.

För CrazyBakers är det en självklarhet att du som är gluten eller laktosintolerant ska kunna njuta av goda kakor och gott bröd! Vi på CrazyBakers vill göra allt för dig som är intolerant. För att ge dig som konsument mer att välja mellan utvecklar vi ständigt nya produkter till vårat sortiment. Dessutom vill vi att det ska vara roligt att handla våra produkter. Vi tror att du kommer att förvånas över våra trevliga priser och glada förpackningar.

Ständigt drivna av vår filosofi ”Allt går med glädje och bra idéer” har CrazyBakers idag ett brett sortiment glutenfria och laktosfria produkter, och det är bara en början!