Aggressive Development AB

Allt om Android börjar säljas digitalt i iPad och iPhone

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2010 14:24 CET

Mediaprovider Scandinavia AB och Aggressive Development AB skriver avtal om digital publicering, försäljning och distribution av tidskrifter och magasin. Genom tidningsaffären Qiozk finns Allt om Android till försäljning i både iPhone och iPad till tiotusentals användare.

Alltid med alla de senaste Androidmobilerna testade, bästa nya apparna från Android Market. Dessutom bästa tipsen, abonnemangen och tjänsterna för din Android och stora jämförande tester så du köper Androidmobilen som är bäst för dig, och slipper bli besviken.

"Vi är mycket glada att Allt om Android vill vara med i Qiozk-familjen" säger Olof Thorén, en av Aggressive Developments grundare.

Om Qiozk

Qiozk är en digital tidningsaffär för månads- och veckotidskrifter. Qiozk finns redan till både iPod, iPhone och iPad. Tiotusentals användare har laddat ner den kostnadsfria appen från AppStore.

Ladda ner appen från http://www.qiozk.com/allt-om-android

Tidningsförlag kan enkelt gå med i Qiozk. På bara några dagar kan förlagets titlar finnas till försäljning. Anmäl intresse på http://www.qiozk.com/publisher/

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.