Kaper

Alustep säljer GEDAs bygghissar

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2012 09:12 CEST

Alustep kan sommaren 2012 stolt presentera samarbete med GEDA GmbH, en av Europas ledande tillverkare av bygghissar och materialhissar. Kontakta oss så hjälper vi Dig att hitta den bygghiss Du behöver!

Alustep System ABs affärsidé är att vara en komplett leverantör inom manskapsbodar, byggmaskiner och byggutrustning och byggstängsel.

I och med att vi vet att hyresbranschen tar mycket bra betalt för sina tjänster vill vi synliggöra de ekonomiska fördelarna med att äga utrustningen istället för att hyra. Vi vet att det finns betydande potential till besparingar för den som väljer att köpa sina maskiner och utrustning, och vi visar gärna detta med kalkyler!

Vi har ett stort nätverk av fabriker och leverantörer i Sverige och resten av Europa, så vi kan erbjuda direktleveranser av kända kvalitetsprodukter direkt till byggarbetsplatser utan mellanhänder. I kombination med ett utbud av begagnade byggmaskiner och byggutrustning kan vi ytterligare förbättra våra kunders affärer.

Vi når regelbundet ut till ett stort antal byggare och yrkesmän i Norden och kan i våra dagliga kontakter snabbt läsa av behov som uppstår ute i landet.