Amplify Digital Stockholm AB

Amplify lanserar ny egen webbplats

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 11:12 CEST

Amplify lanserar nu en ny egen webbplats. Webbplatsen ska tydligare visa upp Amplifys erbjudande om digital affärsutveckling och göra det enklare för besökare att ta kontakt.

- Efter en intensiv vår med många spännande projekt har vi äntligen haft möjligheten att utveckla en egen ny, snygg och responsiv webb. Förhoppningsvis blir det tydligare för besökaren vad vi kan erbjuda i form av digitala strategier för bättre affärer och bättre interna processer, säger Niclas Grahn, marknadschef Amplify.

Sedan starten vid årsskiftet har Amplify ingått samarbeten med flera spännande kunder vars projekt kontinuerligt kommer att visas på nya webbplatsen.

- Vårens uppstart med nya samarbeten med Kista Science City, Bönor & Blad, City i Samverkan bland andra har varit otroligt spännande och givande. Vi utvecklas tillsammans med våra kunder och blir starkare för var dag. Resultatet av utvecklingen kommer att synas direkt på vår nya webbplats, säger Jonatan Danneman, produktionschef Amplify.

Vi älskar möjligheterna den digitala utvecklingen skapar för näringsliv och samhälle. Därför arbetar vi passionerat med digitala strategier för att stärka dina affärer och din verksamhet. Vårt fokus ligger på responsiv webbutveckling, kunskapshöjande visualiseringar och säker och snygg e-handel.