RingRingRing Stockholm AB

AMS ställföreträdande Generaldirektör besöker RingRingRing Group som satsar på arbetslösa från olika kulturer och åldrar.

Pressmeddelande   •   Mar 29, 2006 15:45 CEST

AMS ställföreträdande Generaldirektör besöker RingRingRing Group som satsar på arbetslösa från olika kulturer och i olika åldrar.

Lars Sjöström, AMS ställföreträdande Generaldirektör, var på besök idag på det framgångsrika marknadsföringsbolaget RingRingRing Group som satsar på arbetslösa från olika kulturer och i olika åldrar.

”RingRingRing Group vill bli en pilotmodell för jämställdhet och jämlikhet i Sverige” säger Rabia Khatun RingRingRing Group Call-center Chef.

RingRingRing Group anställer idag över 100 personer och söker ytterligare 50 personer till deras nya uppdragsgivare.

”Att träffa Lars var väldigt givande och vi fick flera nya idéer om hur vi kunde hitta nya medarbetare.” säger Karin Thulin, RingRingRing Group Personalchef. ”Lars uppskattade att vi hade tagit initiativ till att inbjuda honom för att se vår verksamhet och för att hjälpa oss med anställningar. Vi erbjuder jobb med bl.a. en bra lön, provision, utbildning, gratis gym och många andra förmåner.”

Alla arbetssökande är välkomna till RingRingRings Jobb Expo mellan kl 13 – 17 varje onsdag från 22 Mars fram till sommar. Ingen anmälning behövs.

”Det spelar ingen roll om du är kvinna/man, gammal/ung eller vilken bakgrund du kommer ifrån. Allt vi kräver är att du kan prata förstående svenska.” säger Marvin Mansour VD.

Editor’s Notes:

Om RingRingRing:

RingRingRing Stockholm AB grundades av Marvin Mansour och Patrik Bergquist i Stockholm januari 2005.

RingRingRing har växt till en grupp av tre bolag – ett Konsultbolag, ett Dataminingbolag och ett Telemarketingbolag. Alla tre bolag ingår i koncernen RingRingRing Group of Companies.
(www.ringringringgroup.com)

RingRingRing’s affärsidé kan kort beskrivas så här: Du får hjälp med din försäljningsstrategi och din affärsplan ifrån RingRingRing’s konsultbolag. En analys av just din marknad, ifrån Ringringrings Dataminingbolag, tillsammans med alla adresser, telefonnummer och övrig information du kan behöva för att framgångsrikt driva dina marknadskampanjer, sedan erbjuder RingRingRing’s telemarketingföretag sina tjänster för att ett lönsamt utförande ska uppnås.

Flera stora svenska och utländska bolag har anlitat RingRingRing och både kundstocken och kassaflödet går en mycket ljus framtid till mötes.

Det centrala läget i Stockholm har blivit uppskattat av både RingRingRing’s kunder och anställda med hänsyn till tillgängligheten. Baserat på Stockholms stora invånarantal kan RingRingRing också välja de bästa medarbetarna i landet.

Press Kontakt:
Marvin Mansour
RingRingRing Group,
Strandbergsgatan 61, 4tr,

Tfn; 070 864 02 31 (Mobile)