Axier Equities AB

Analyshuset Axier.se i samarbete med Unga Aktiesparare

Pressmeddelande   •   Jun 22, 2011 15:58 CEST

I veckan har analyshuset Axier Equities/Axier.se tecknat ett avtal med Unga Aktiesparare i Sverige. Samarbetet innebär att Axier Equities AB erbjuder kraftigt rabatterade prenumerationer till medlemmarna i Unga Aktiesparare. Avtalet avser samtliga de prenumerationer Axier tillhandahåller på teknisk, fundamental och statistisk analys.

Unga Aktiesparares medlemmar får över 50 procents rabatt på prenumerationspriserna och dessutom tre månaders gratis prenumeration på Axiers dagliga morgonmail som innehåller nyttig information om vad som händer under dagen samt en gratis teknisk analys varje dag. För mer information och anmälan besök Unga Aktiesparares kampanjsida hos Axier http://www.axier.se/?action=unga_aktiesparare

”Vi letar ständigt efter bra erbjudanden för våra medlemmar, och i synnerhet sådana som tillför vår medlemsbas om 9,000 medlemmar nytta när det gäller aktiemarknaden. Genom samarbetet med Axier tycker vi att vi ger våra medlemmar just detta” säger Joanna Redebrant, VD för Unga Aktiesparare.

Örebro, 2011-06-22

Axier.se är ett oberoende analysföretag inriktat på teknisk och fundamental analys. Varje vecka publicerar www.axier.se ett trettiotal analyser åt sina prenumeranter, såväl fundamentala, tekniska och statistiska sådana. Publicering sker på bolagets hemsida www.axier.se och genom de olika nyhetsbrev som Axier tillhandahåller sina läsare.

Utöver detta tillhandahåller Axier nyhetsbrev till professionella aktörer i form av white label nyhetsbrev. Axier.se arbetar även med uppdragsanalyser åt ett mindre antal, noggrant utvalda företag där Axier åtagit sig att löpande kommentera rapporter, viktigare företagshändelser och pressmeddelanden.