Ladbrokes

ANDRA CHANSEN FÖR HELSINGBORG

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2010 15:30 CET

Mindre än en vecka har gått sedan Malmö FF knep guldet framför näsan på ärkerivalen Helsingborg. Helsingborg har dock chansen att vinna en medalj av den ädlaste valören redan nu på lördag då dem spelar final i Svenska Cupen mot Hammarby.

Helsingborg är favoriter till oddset 1,70 trots bortaplan och frågan är om de lyckats ladda om mentalt efter det förlorade guldet. Om man istället tror på Hammarby som kommer har ett massivt stöd på Söderstadion och har allt att vinna så ger det 4,75 gånger pengarna.

”Hammarby klarade inte av att gå upp till allsvenskan detta år men nu har man verkligen chansen att ge fansen en säsong att minnas. Att ens ha tagit sig till final som Superettanlag är bara det en enorm prestation, men en vinst på hemmaplan skulle vara pricken över i:et” säger Andreas Gillberg, Nordenchef på Ladbrokes.

Aktuella odds:

Hammarby IF – Helsingborgs IF   4,75   3,50   1,70

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com