Tylö

Andra numret av inspirationsmagasinet Unna Dig

Pressmeddelande   •   Jul 05, 2013 09:30 CEST

Med nya numret av Unna Dig vill Tylö presentera sina lösningar för en skönare tillvaro. Balans, hälsa och relax är självklart grundteman i ett magasin med fokus på det goda i livet. Läsaren hittar tips, artiklar och intervjuer, i första hand inom bastu och spasektorn men självklart avhandlas det goda livet även i ett bredare sammanhang. Tips om resor, livsstilsprodukter och generella guldkorn varvas med personliga intervjuer och djupare information. Unna Dig kommer ut vecka 28 som bilaga till DI Weekend men finns att läsa redan nu på tylö.se/inspirationsmagasin

Tylö AB  har sedan 1950-talets början arbetat med att utveckla, tillverka och marknadsföra kvalitetsprodukter inom bastu, dusch och ångbad. Tylö har egen utvecklingsavdelning och tillverkar både detaljerna och sammanfogar helheten under eget tak i Halmstad. En Tylö-produkt är med andra ord ett säkert val när du vill njuta fullt ut av värme eller vatten, eller av en kombination av båda. Tylö exporterar idag till ett 90-tal länder runt om i världen.