Capitol Music Group Sweden

André Zuniga släpper nya singeln "Ingen är som du"

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2016 10:02 CET

Efter fjolårets svenska debutsingel ”Din Jävla Tjej” är nu 22-åriga musikgeniet André Zuniga aktuell med nya singeln ”Ingen Är Som Du”.

André Zuniga är flickidolen som vid endast 17 års ålder charmade hela svenska folket med sin fantastiska röst och hamnade på sjätteplats i Idol 2011. Förra året släppte han debutsingeln ”Din Jävla Tjej” som idag har över 1,6 miljoner streams på Spotify. Nu är André äntligen tillbaka med nya singeln ”Ingen Är Som Du”.

Singeln som skriven tillsammans med Albin Johnsén och Mattias Andréasson handlar om att försöka släppa taget om den man älskar och få ett fint slut på en vacker kärlekshistoria.

”Det är en låt som passar hela familjen, som alla kan relatera till oavsett ålder och kön. Jag utgår alltid från vad jag själv gillar när jag gör musik, och hoppas självklart att de som lyssnar känner detsamma!” beskriver André själv som berättar att musiken hjälper honom genom alla perioder i livet. ”Glädje, lycka, deppiga perioder, sorgliga. Allt!”

”Ingen är som du” släpps idag den 12 februari via Virgin Records Sweden.

Lyssna på ”Ingen Är Som Du” -HÄR
Följ André Zuniga på InstagramFacebook

Capitol Music Group Sweden är ett fristående bolag inom Universal Music-koncernen, världens största skivbolag. Sedan 1990 har bolaget haft stora framgångar såväl på hemmaplan som internationellt.

Under paraplynamnet Capitol Music Group Sweden finns musiklablarna Capitol Records, Lionheart, Virgin Records Sweden, SoFo Records och Kavalkad. I bolaget finns också divisionerna Lionheart Music (musikförlag & musikproduktion) och Live (management, bokning & liveproduktion).