Nordiska Listan AB

Anlita plåtslagare via ny tjänst

Pressmeddelande   •   Dec 12, 2011 11:52 CET

Vintern är en härlig men, för våra hus och fastigheter, en väldigt slitsam tid. Med regn, rusk och snö utsätts våra tak för oväntade belastningar och ibland inträffar tyvärr belastningsolyckor och oväntade akuta väderslitningar. För att vid en olycka snabbt komma i kontakt med plåtslagare runt om i landet kan du använda dig av Nordiska Listan AB's gratistjänst. Genom att skicka in en beskrivning av vad du behöver hjälp med kommer du snabbt i kontakt med flera olika plåtslagare med offerter på jobbet du vill ha utfört. Istället för att själv ringa runt får du här prisuppgifter och svar på dina frågor från olika intressenter - i konkurrens med varandra - och du kan välja den som erbjuder dig bästa erbjudandet. Att använda dig av PlåtslagareListan.se 's tjänst sparar dig både tid och pengar.

PlåtslagareListan.se har sedan våren 2010 hjälpt tusentals besökare varje månad att hitta fram till rätt plåtslagare för deras projekt. Med ett lyckat koncept fortsätter sajten ständigt att växa och skapar varje vecka nya samarbeten med plåtslagare runt om i landet. Genom att ha ett av Sveriges bredaste branschspecifika företagsregister inriktat på plåtslagartjänster kan du som inte vill använda dig av offertförfrågningstjänsten själv leta och läsa på i registret om de plåtslagare vilka agerar på din ort. Detta för att kunna göra ett välgrundat val du kan känna dig trygg med.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.