Moderator Anna Bellman

Anna Bellman moderator för nästa stora skönhetsmässa

Pressmeddelande   •   Jan 09, 2014 08:13 CET

Acadermia är Sveriges enda mässa för den samlade skönhetsbranschen. En mässa som vill bidra till en säkrare och bättre bransch. Nu är det klart att Anna Bellman kommer att vara moderator även för 2014 års event.

Sveriges första riktiga mässa inom skönhet och anti-aging blev en succé när den första gången kördes i mars 2013. Fokus ligger på behandlingar, hudvård, makeup, estetisk kirurgi, estetisk tandvård, kost och livsstil, och att visa upp årets trender och nyheter inom skönhet. Syftet med Acadermia är att bidra till en säkrare och bättre skönhetsbransch genom att fokusera på kunskap, kvalitet och säkerhet.

En av mässans viktigaste delar var seminarierna som bestod av kända såväl internationella som nationella talare. Seminarierna leddes av moderator Anna Bellman. Bland annat genomfördes en paneldebatt om varför denna bransch är helt oreglerad trots att den är så stor och påverkar så många konsumenter och leverantörer.

- Anna Bellman var otroligt uppskattad som moderator och lyfte de viktiga frågeställningarna som vi behövde belysa, på ett engagerat, insatt och professionellt sätt. Vi är otroligt glada över att få samarbeta med Anna även nästa år, säger Catarina Pap de Pestény, en av grundarna av Acadermia.

Den 8-9 februari 2014 går Acadermia i Stockholm igen och seminariedelen kommer även då att få en framträdande roll med Sveriges ledande plastikkirurger och internationella hudvårds- och anti-agingexperter på plats.

För mer information om Acadermia, kontakta:
May Otero, Founder & AntiAging-Expert  +46 707 169816
Catarina Pap de Pestény, Founder & Marketing Director  +46 765 710279

För mer information om Anna Bellman se annabellman.se

Anna Bellman är moderatorn som med humor, värme och skarpa frågor gör så att mötet blir ett tillfälle där människor engageras, fascineras och berörs. Med sin erfarenhet av stora bolag och mindre entreprenörsföretag, kan Anna snabbt sätta sig in i kundens frågeställningar och ser till att de viktiga budskapen som ska komma från scen blir de rätta. Så att förväntningarna överträffas. Varje gång.

Läs mer på annabellman.se