Universal Music Sweden

Anna Järvinen ger bort smakprov från nya albumet!

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2011 10:43 CET

Nu är det en dryg månad kvar tills Anna Järvinens nya efterlängtade album Anna Själv Tredje släpps och nu kommer ett första smakprov från skivan. Premiärnumret heter Lilla Anna och finns nu som gratis download på Annas Facebook.

Låten premiärspelades i P3s Musikguiden och där Anna var premiärgäst, programmet ligger uppe för lyssning på SR.se

Anna Själv Tredje är Anna Järvinens tredje album och hennes första på Stranded. Skivan är inspelat i Göteborg av Mattias Glavå som även producerade Anna Järvinens debut Jag fick feeling.  Både den och Anna Järvinens andra album Man var bland molnen blev mycket varmt mottagna och nominerades till fyra respektive tre grammisar.

Albumet släpps 30 mars och finns redan nu att förbeställa från Bengans, alla som förbokar får albumet signerat.