Epinova AB

Annika Jansson går till Epinova - som COO

Pressmeddelande   •   Aug 20, 2019 14:41 CEST

"Vi är väldigt glada och positiva till att få med Annika ombord. Vi har jobbat tillsammans tidigare när vi båda var på Episerver och jag tror att vi tillsammans kan åstadkomma mycket bra för, och med våra kunder. Jag räknar med att Annika kommer kunna dra nytta av sin erfarenhet och kunskap kring rekrytering och sälj för att hjälpa oss växa effektivt", säger Epinovas VD Linus Ekström.

Sedan Epinova startade i Sverige för 1,5 år sedan har både kunderna och förfrågningarna ökat stadigt. I takt med det har även behovet av fler kollegor ökat.

"Jag ser verkligen fram emot att ansluta till Epinova som är ett erkänt kompetent företag med stor kunskap och erfarenhet inom digitala lösningar och Episerver som plattform. Jag har sneglat på Epinova sedan de etablerade sig i Sverige och känner väl till Epinova Norge och deras framgångar sedan min tid som partneransvarig på Episerver. Epinova har ett starkt varumärke, ett spännande koncept kring företagande och hur man jobbar med sina kunder och levererar värde, och en värdegrund som jag gillar! Så det ska bli riktigt roligt att få vara med och bidra till Epinovas fortsatta framgång och utveckling! Att Epinova Norge är ledande i Norden på Episerver - ja det är en morot!” säger Annika.

Annika Jansson kommer närmast från rollen som Strategic Director inom Business Experience på Forefront Consulting. Hon har tidigare varit Partner Account Manager på Episerver och dessförinnan lång erfarenhet som konsult och ledare i flera välkända stora konsultbolag.

Linus Ekström
VD Epinova AB