Progressiera.se

Anpassad medarbetarundersökning för mindre kommuner och myndigheter

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2013 11:14 CEST

Under hösten 2013 och våren 2014 kommer Progressi att erbjuda mindre kommuner och myndigheter möjligheten att delta i ett gemensamt genomförande av medarbetarundersökningar. Tack vare det samlade genomförandet kan Progressi erbjuda en verksamhetsanpassad enkät med tillgång till såväl benchmark som jämförelse mot andra kommuner och myndigheter till ett bra pris utan att ge avkall på kvaliteten.

Progressi har lång erfarenhet av att arbeta med kommuner och myndigheter och har under årens gång sett ett återkommande behov hos mindre kommuner och myndigheter, som inte har ekonomiska förutsättningar att genomföra ordentliga medarbetarundersökningar, att göra just detta.

Progressi vill därför passa på att erbjuda ett gemensamt genomförande med anpassade frågor som är väl beprövade och ger jämförelse med både SKL:s HME-frågor (Hållbart medarbetarengagemang) och andra kommuner och myndigheter.

”Vi välkomnar mindre kommuner och myndigheter att höra av sig till oss för att skapa ännu större jämförelse där de kan dra nytta och lära av varandra på ett effektivt sätt, kommenterar David Almström, VD på Progressi.”

Läs mer om den kommande gemensamma medarbetarundersökningen den 14 oktober 2013www.undersokning.com

Kontakt:

Samir Tikka, Affärsområdeschef

E-post: samir@progressi.se

Hemsida: www.progressi.se

Tel: 076-0402070

Stockholm 2013-06-05

Progressi är ett Stockholmsbaserat konsultföretag som genomför medarbetarundersökningar och kundundersökningar

Progressi samarbetar med myndigheter, landsting och kommuner och genomför djupgående medarbetarundersökningar med stor omsorg. Progressi ställer alltid kunden i centrum och konsulterna kan med deras flexibla arbetssätt anpassa och skräddarsy en lösning efter de krav och behov som myndigheten ställer.

Nyfiken på medarbetarundersökningar och alla andra kompetensområden som Progressi sitter inne med? Gör ett besök på http://medarbetarundersokningar.se/ för mer information och kontaktuppgifter.