Ansvar Fastighetsförmedling AB

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2013 13:30 CET

I slutet av februari lanserades vår nya hemsida, www.ansvar.net. Det är ett byte av CMS till Wordpress, en uppfräschning av den gamla designen samt massor av nya funktioner.

Exempel på nyheter:

- Du kan nu chatta med oss direkt på hemsidan. Har du frågor gällande ett objekt, vill anmäla dig till vår intressebank eller undrar något som rör fastighetsmäkleri generellt?

På vår chatt når du oss direkt!

Efter kontorstid kan du lämna nummer eller epostadress och bli kontaktad av oss, snabbt och smidigt.

- På vår nya blogg om bostad kommer du kunna se våra nya och kommande objekt, först av alla!. Där skriver vi även om sådant som rör branschen, delar med oss av våra inredares bästa tips och mycket mer. Där håller även avdelningen "Mäklaren svarar" på att ta form. Varje måndag kommer Johan och Peter besvara de frågor som kommer in via mail, chatt och facebook, som rör bomarknaden, fastighetsmäklarbranschen, lagar, regler, ekonomi och mycket mer.

Vi hoppas och tror att det kommer bli ett positivt tillskott, och har redan hunnit få mycket positiv respons!

Vi försöker även att ha så aktiv kommunikation som möjligt via facebook och twitter, med målet att vara en lite tillgängligare mäklare. Vi ska kunna nås när som helst på ett sätt som passar våra kunder.

Rent utseendemässigt var vi ute efter något nytt, ljust och fräscht (självklart) och användarvänligt. En lättnavigerad sida med överskådlig information och inspiration!

Vi hoppas att vår nya hemsida faller er i smaken!

Ansvar Fastighetsförmedling AB ger dig marknadens bästa villkor när du säljer din bostad!

Med över 1500 lyckade försäljningar i Stockholms innerstad, Solna och Sundbyberg samt söderort kombinerar vi erfarenhet och engagemang med ett riktigt konkurrenskraftigt arvode!