Lacinai Communication & Performance Development AB

Antoni Lacinai, certifierad i Extended DISC beteendeanalys

Pressmeddelande  •  2012-05-04 12:54 CEST

Antoni Lacinai, Lacinai Communication & Performance Development AB, kan nu stödja sina kunder att bli ännu mer effektiva, i sin kommunikation, genom att erbjuda kommunikations- och beteendeprofiler i Extended DISC. Antoni Lacinai är numera certifierad i Extended DISC.

Detta verktyg är en profilanalys som fokuserar på beteenden och kommunikationsstilar som vi individer har i till exempel givna jobbsituationer. Det ger människor möjligheter till större förståelse och insikter i hur både de själva och deras omgivning kommunicerar.

Extended DISC är ett sinnrikt analysverktyg som ger träffsäkra kommunikations- och beteendeprofiler efter att personen svarat på ett antal påståenden.

Jag ser ett stort värde för mina kunder att jag kan erbjuda DISC-profiler till dem. Det kommer att stärka både dem själva och deras team i kommunikationen med varandra, kunder, leverantörer, ja alla.” Han fortsätter: ”Det är ett mycket bra komplement till mina övriga kompetenser  inom kommunikation och prestationsutveckling."

Antoni Lacinai utvecklar människor inom kommunikation, prestation och ledarskap. Han är utbildare, författare och föreläsare, certifierad coach, facilitator och moderator. I sin verksamhet får han sina kunder att prestera bättre i möten med andra.

För mer information ‐ se www.lacinai.se

Antoni Lacinai utvecklar din kommunikation, prestation och ditt ledarskap!

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom