MPC AB

Anytec med i MPC Stjärngolf för tredje året

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2013 19:40 CEST

Högklassiga båttillverkaren Anytec fortsätter sin satsning som samarbetspartner till företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf. Det blir tredje året i rad som de är med och de kommer precis som tidigare år att även delta med egna team i tävlingen.

Exklusiva och högklassiga båttillverkaren Anytec klev in som partner till MPC Stjärngolf 2011 vilket gör att de nu varit med i tre år i rad. De kommer precis som tidigare att vara med vid tävlingsorterna Örnsköldsvik och Stockholm. Vid båda orterna är de Delpartner, vilket innebär förutom hålvärdskap också att de själva deltar i tävlingen med eget team och har extra marknadsytor med mera. Även i år kommer även att erbjuda en högklassig båt som Hole-In-One pris, och de kommer även finnas på plats under tävlingen.

Tävlingen arrangeras i fyra orter i form av Stockholm, Göteborg, Malmö och Höga Kustens Örnsköldsvik. Tanken med MPC Stjärngolf är att förena nytta med nöje där företag får chansen att träffas och ges möjligheter till affärssamarbeten kombinerat med sportslig tävlingsnerv och nöje. De kända profilerna som tillsätts i varje team ger evenemanget den stjärnglans evenemanget eftersträvar. Utöver en högklassig golftävling innehåller evenemanget ett flertal kringarrangemang såväl i samband med tävlingen som vid efterföljande bankett, prisutdelning och efterfest.

Härligt att vi får fortsätta samarbetet med Anytec som står för högsta kvalitet och har höga krav på de evenemang de är med vid vilket är ett fint betyg för oss nu när de är med för tredje året. Genom deras deltagande och Hole-In-One pris får vi en upphöjning av evenemanget och tävlingsnerven, säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB

För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf.se

För vidare information om Anytec Holding, kontakta Mats Melbin via mail mats.melbin@anytec.se, telefon 0173-885 01 eller www.anytec.se

Förutom MPC Stjärngolf arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangerar deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.