Executive English

Appelberg Publishing och Anchor Management Consulting ansluter sig till Executive Englishs kundlista.

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2010 10:44 CET

Executive English kan presentera ytterligare två utbildningsuppdrag den här veckan då vi inlett kurser hos Appelberg Publishing, som jobbar med redaktionell kommunikation i form av kundtidningar, bilagor, webbplatser m.m., samt Anchor Management Consulting, som jobbar med processutveckling inom IT-området. Båda uppdragen hanteras av Philip Wayer som har lång erfarenhet av kommunikation, PR och försäljning inom framför allt IT/Telekom och industriföretag.

Executive English by Julia Linden-Hill är ett konsultföretag som inriktar sig på att hjälpa svenska företag och organisationer i Stockholm, Uppsala, Västerås, Gävle, Eskilstuna, Örebro, Karlstad och andra närliggande områden att kommunicera bättre på engelska. Bland kunderna finns bland annat Energimyndigheten, Eniro, Handelsbanken, Intellecta, if.., NasdaqOMX, Neonet, .SE, Sako, Skandia, Swedbank och Pysslingen.

Executive English JLH AB

Drakenbergsgatan 19