Aqeri AB

Aqeri Partners ger er mer!

Pressmeddelande   •   Nov 12, 2010 09:00 CET

Aqeri har sedan en tid tillbaka lanserat ett partnerprogram, där svenska IT återförsäljare kan erbjuda Aqeris sortiment av stryktåliga produkter. Med lokala partners kommer vi nu ännu närmare våra kunder och kan erbjuda lokal support och helhetslösningar som även omfattar andra tillverkares erbjudanden, t.ex. kundanpassad mjukvara för bland annat fordonsindustrin.

Våra partners är utbildade och tränade av oss på Aqeri för att säkerställa en bra leverans. Aqeris partnerprogram omfattar även strategiska samarbetspartners och leverantörer som breddar Aqeris totala erbjudande inom säker datalagring och mobila lösningar.

För mer information och för att få kontakt med en partner nära er, kontakta oss på telefon 08-564 737 30.

Aqeri är en ledande svensk leverantör av dator- och kommunikationsutrustning för extrema förhållanden. Våra produkter är anpassade för att tåla bland annat vibrationer, orena miljöer, elektromagnetisk strålning och varierande klimatförhållanden. I snart 30 år har vi hjälpt till att kundanpassa lösningar inom försvars-, industri- och fordonsbranschen. Aqeri Holding AB (publ), med organisationsnummer 556280-6660, har sitt säte i Stockholm, Sverige. Bolagets aktie (ticker: AQER) handlas sedan den 25 april 2005 på First North, samt sedan den 16 februari 2009 på First North Premier som drivs av Nasdaq OMX. Certified advisor är Remium, www.remium.com.