Nordic Growth Market NGM AB

ARENA PERSONAL AB NOTERAS PÅ NGM-BÖRSEN

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2006 16:45 CET

Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här: http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=44305

NORDIC GROWTH MARKET NGM AB: ARENA PERSONAL AB NOTERAS PÅ NGM-BÖRSEN

Nordic Growth Market har beslutat att notera bemanningsföretaget Arena Personal AB på NGM-börsens lista NGM Equity. Första handelsdag blir den 4 december 2006.

Arena Personal startades 1994 av Magnus Eriksson, Hans Wallin och Siv Axelsson. Bolaget bedriver verksamhet inom bemanningsbranschens samtliga verksamhetsområden, men har sin tyngdpunkt inom administration, produktion och logistik. Bolagets verkställande direktör är Magnus Eriksson och styrelseordförande är Hans Risberg.

För ytterligare information kontakta:

Fredrik Ljung, Noteringschef Nordic Growth Market: Tel: 08-566 390 00

Om Nordic Growth Market:
Nordic Growth Market startade sin verksamhet 1999 och är en av två börser i Sverige med börstillstånd från Finansinspektionen. Nordic Growth Market är börsen som har specialanpassats för tillväxtbolagens behov och resurser som utmanar när det gäller service, utbud och pris. I dagsläget finns över 40 bolag noterade på Nordic Growth Market.