Starkwebbdesign

Artikelarkivet för företagare

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2013 09:59 CEST

Artikelarkiv är en bra marknadsföringsmetod online. Du får ditt företag att synas på nya ställen och breddar din synlighet på internet. Med hjälp av artikelarkiv får du in nya besökare till din hemsida och potentiella kunder. Företagstidning.se har ett artiktelarkiv där du kan publicera dina artiklar helt gratis, det enda som krävs är en registrering på hemsidan.

Varför använda företagstidning?
Företagstidning är väldigt bra optimerad vilket innebär att dina artiklar kommer synas i sökresultatet på Google ganska omgående. Det är en viktig punk eftersom det driver in besökare till företagstidning samt till personens hemsida som har publicerat artikeln.

Fler besökare kan öka din försäljning.
Relevant trafik till din hemsida kan öka din försäljning. Tänk dig att du som besökare letar efter en specifik produkt och söker på Google efter produkten. Din artikel som du publicerat hos företagstidning.se dyker upp först i sökresultatet på Google och den potentiella kunden klickar sig in där och läser artikeln. Är det en intresserad besökare kommer han/hon klicka sig vidare till din hemsida för att läsa mer om produkterna.

Vårt fokus ligger på stilrenhet och enkelhet. Vi vet hur en tilltalande hemsida ska se ut och vi hjälper er att ta fram något som passar er. Om ni är intresserade av att köpa hemsida – ge oss en chans!