MPC AB

Artister, golfproffs och programledare till MPC Stjärngolf

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2013 20:59 CEST

Vi har tidigare kunnat meddela att profiler som Peter Forsberg, Johan Ejeborg, Tobias Hellman, Kalle Grenemark kommer till MPC Stjärngolf på Veckefjärden GC. Det är nu klart att även skådespelaren Paul Tilly, programledaren Mackan Edlund, golfproffset Joakim Haeggman samt artisterna Richard Herrey, Karl Martindahl och Johan Becker kommer att delta.

Det blir ett profilstarkt startfält som tävlar vid företags och kändisgolfen MPC Stjärngolf som avgörs på Veckefjärden GC på tisdag.

Det blir en bra blandning av profiler med skådespelare, idrottsstjärnor, artister och programledare vilket är precis vad vi önskar. Det är ett evenemang där nytta med nöje ska kombineras så företag får på ett unikt sätt knyta nätverk och samtidigt få en högklassig golfrunda, säger Marcus Palmqvist CEO Partner MPC AB

Golfproffs arrangerar Golfklink

Golfproffset Joakim Heaggman kommer att delta vid MPC Stjärngolf där han innan tävlingsstart även kommer att arrangera en golfklink.

- Det är med stor glädje som vi fått klart med att Joakim Heaggman kommer till tävlingen och att vi även kunnat gjort klart att han arrangerar en särskild klink för våra deltagare innan tävlingsstart är optimalt. Det är helt i fas med vad vi vill med tävlingen som ger det lilla extra till deltagarna, säger Marcus Palmqvist.

Profiler

Andra profiler som kommer tillsammans med sitt företagsteam tävla om att nå den internationella finalen i Miami är exempelvis Peter Forsberg, Paul Tilly, Mackan Edlund, Richard Herrey, Johan Ejeborg, Joakim Heaggman, Tobias Hellman, Victor Hedman, Anton Lander, Nicklas Sundström, Kalle Grenemark, Samuel Påhlsson, Anton Lander, Oskar Hedman, Simon Öhnerud, Per Åge Skröder, Kristian Forsberg, Hans Jonsson, Erik Bylund, Kent Forsberg.

MPC Stjärngolf norra regionen avgörs i Örnsköldsvik på Veckefjärden GC tisdagen den 18 juni med start kl 12.00.

För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf.se