ARTOTEC

ARTOTEC har skrivit kontrakt med den franska tågoperatören SNCF, motsvarigheten till SJ

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2016 13:34 CEST

Vi har nöjet, stoltheten och glädjen att meddela att vi har skrivit kontrakt med den franska tågoperatören SNCF, motsvarigheten till SJ.

Första anhalten av fem planerade tågstationer i Paris är vid Lardy station (söder om Paris).
Ett litet steg i en väletablerad världskänd institution och en förebild för många verksamma professionella aktörer i området.
SNCF har ca 7 892 tågstationer i Frankrike därav 5 886 som är aktiva.
Ett till tydligt bevis på att vår innovativa, attraktiva och robusta utrustning möter behovet av ett modernt samhälle som ständigt utvecklas med stort respekt för en hållbar framtid.
Nu tillhör vi den officiella skaran av leverantörer till europas största järnvägsföretag.

Mer information på ARTOTEC MAGAZINE

_________________________________________________________________

OBS! Foto, texter och förslag kan inte användas, kopieras, reproduceras eller distribueras utan skriftligt tillstånd av upphovsrättsägare ARTOTEC AB. Skicka en förfråga till info@artotec.org

Vill du begära en offert med leveransvilkor?
Behöver du ritningsunderlag i dwg format för gällande säkerhetsavstånd eller fallunderlag?
Fotodokumentation för publiceringar?
Boka tid för möte, utställning, eller föreläsning?
Har du en fråga angående våra produkter?
Våra rekommendationer?

ARTOTEC AB
Santorpsvägen 5
SE-153 30 JÄRNA (Stockholm)