Stars on Walls AB

Aston Villa nu som fototapet!

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 12:40 CEST

Den legendariska fotbollsklubben Aston Villa finns nu som fototapet. Det är det svenska företaget Stars on Walls som har fått rätten att designa och producera tapeter med motiv av Birminghams stolthet.

Villa Park och klubbmärket i hemmet

Klubbmärket, tifo och fina bilder från Villa Park är några av de motiv som supportrar till Aston Villa och alla andra som älskar klubben kan välja bland. Fototapeterna görs på beställning och anpassas exakt efter de mått kunden önskar. Alla motiv kan ses i Stars on Walls digitala showroom på www.starsonwalls.com.

Carl Magnus Svensson, vd på Stars on Walls, är mycket nöjd med den nya samarbetspartnern. ”Det känns fantastiskt roligt att vi nu kan erbjuda Aston Villas supportrar möjligheten att uttrycka sin klubbkänsla på ett nytt och unikt sätt”, säger han. ”Aston Villa har en mycket spännande färgskala som verkligen tar för sig på väggen”.

Självhäftande material

I samband med lanseringen av Aston Villa lanserar Stars on Walls ett nytt självhäftande material. Med det nya materialet behövs inget tapetlim, utan fototapeten klistras direkt på väggen, vilket avsevärt förenklar upphängningen.

För pressmaterial, prover och ytterligare information prata med Carl Magnus Svensson på Stars on Walls, 0708‐656 575 eller cms@starsonwalls.com

Stars on Walls AB
Stars on Walls hjälper supportar att visa sina färger – i hemmet eller på kontoret – med en fototapet av favoritlaget. Företaget erbjuder endast officiellt licensierade produkter och samarbetar bland annat med Arsenal, Aston Villa, Djurgården Fotboll, Djurgården Hockey, Frölunda Indians, Färjestad BK, IF Elfsborg, IFK Göteborg och Helsingsborgs IF. Ett flertal andra internationella storheter är på gång.