Astrada

Astrada blir Specialized Gold Partner med Oracle

Pressmeddelande   •   Jan 15, 2010 09:40 CET

För att bättre kunna hjälpa våra kunder fortsätter Astrada att stärka vår relation med Oracle

Astrada har från och med 2010 tagit steget upp för att bli OPN Specialized Gold Partner med Oracle. Detta innebär att Oracle verifierar vår kompetens samt att vi därmed kommer att få ännu bättre möjligheter att hjälpa våra kunder.

Astrada nominerades även till både ISV Partner och Rookie Partner of the Year 2009 av Oracle vid årets Nordiska OPN dagar i december 2009. Detta är ännu en bekräftelse på vårt framgångsrika samarbete med Oracle under det gånga året.

I år ställer Astrada ut på Beslutsstödsdagen, årets viktigaste möte om Strategisk verksamhetsstyrning och Business Intelligence 2.0, den 28 januari 2010 på Grand Hotell i Stockholm.

Välkommen att träffa oss där!

För mer information om Astrada, se www.astrada.se eller kontakta Astradas vd Erik Säfsten på 08-410 482 23 eller via e-post erik.safsten@astrada.se

Om Astrada
Astrada hjälper framgångsrika företag att förstå och följa upp lönsamhet i alla relevanta dimensioner, till exempel per kund, produkt och säljkanal. Under de senaste 15 åren har Astradas experter hjälpt ett stort antal kunder och industrier att utveckla och implementera en lönsamhetsmodell som stöttar just deras specifika behov, och som tillhandahåller rätt information åt rätt personer och funktioner i organisationen.

Om Oracle PartnerNetwork
Oracle PartnerNetwork, OPN, is a global business network of more than 21,000 companies who deliver innovative software solutions based on Oracle software. Through access to Oracle's premier products, education, technical services, marketing and sales support, the Oracle PartnerNetwork program provides partners with the resources they need to be successful in today's global economy. Oracle partners are able to offer their customers leading-edge solutions backed by Oracle's position as the world's largest business software company. Partners who are able to demonstrate superior product knowledge, technical expertise and a commitment to doing business with Oracle qualify for the Certified Partner levels. http://oraclepartnernetwork.oracle.com.