Mjärdevi Science Park AB

Att knyta sociala medier till företagets övriga kommunikationsstrategier

Press release   •   Apr 22, 2013 09:20 CEST

Under det här frukostseminariet diskuteras hur man integrerar sociala medier-strategier med företagets övriga kommunikation och kopplar sociala-medier-mål till företagets affärsmål. Här handlar det också om att utvärdera om man är ett ”socialt företag” och i sådana fall vilka delar av företaget som ska vara involverade.

Plats: Den 23 april i Collegium, Mjärdevi Science Park
Tid: 08.00-09.00 (Frukost serveras från 07.30)
Föreläsare: EvaMarie Törnström, Mjärdevi Science Park AB. Hon har tidigare drivit eget företag som kommunikationskonsult, journalist, författare och föreläsare samt arbetat med kommunikation inom regionala och statliga organisationer.
Arrangörer: Mjärdevi Science Park och Norrköping Science Park

Mer information: EvaMarie Törnström, kommunikationsansvarig Mjärdevi Science Park AB, 0738-00 53 59.

Mjärdevi Science Park erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö för innovativa företag. Oavsett i vilken utvecklingsfas företaget befinner sig, finns erfarna resurspersoner till hands som kan ge råd om affärsutveckling och finansiering eller hur man når en internationell marknad.

EU-projektet Twin Parks är ett samarbete mellan Mjärdevi Science Park och Norrköping Science Park för fler entreprenörer och ett rikare näringsliv i regionen.