MacoMedia AB

Att trampa nya stigar för att nå nya mål i Sundbyberg

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2015 08:52 CEST

Att trampa nya stigar för att nå nya mål

AffärsNätverken, MATRONA med Lena Törner som grundare och Sundbybergs stad bjuder in till ett gemensamt seminarium. Du får lyssna till berättelser om mod och möjligheter att trampa nya stigar för att nå nya mål.

- Det är viktigt att erbjuda affärsnätverk och mötesplatser för våra företagare i Sundbyberg och att vi startar nya nätverk som fokuserar på kvinnor och entreprenörskap känns extra glädjande, säger Jonas Nygren (S), kommunstyrelsens ordförande.

- I våra MATRONA nätverk är det oerhört viktigt att inspirera och locka fler kvinnor till att starta eget och att fortsätta erbjuda kvalitativa mötesplatser för de kvinnor som redan är igång. Därför anordnar vi tillsammans med Sundbybergs stad detta spännande event. Viktigt att höja sin egen riskaptit och det är vad vi hoppas förmedla den här morgonen, säger Lena Törner.

Hälsar välkommen gör Jonas Nygren, kommunstyrelsens ordförande

• Utlottning av resa till Fuerteventura från Apollo AB
    Kanske blir du den lyckliga vinnaren!
  • Möjlighet att köpa boken, Våga Vilja Företag, till reducerat pris
  • Mingel och nätverkande

Dag: 8 september
Tid: Kl. 9.00-11.00
Plats: Marabouparken Konsthall

Anmälan till lena.torner@matronanatverken.se senast den 30 augusti.

Varmt välkommen!

Lena Törner

Småföretagarnas Favorit 2015 – i Solna och i Sundbyberg Lena Törner, grundare av MacoMedia AB, MATRONA & PATRONA. Blev framröstad till Småföretagarnas vinnare 2015.
www.matronanatverken.se
www.patrona.se