Usify

Audio To Me producerar taltidning åt Motala & Vadstena Tidning

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2010 13:53 CEST

Pressrelease: Linköping 2010-10-29

Audio To Me och Motala & Vadstena Tidning inleder ett samarbete som innebär att Audio To Me från och med våren 2011 tar över taltidningsverksamheten.

- Vi har letat efter sätt att vidareutveckla vår taltidningsverksamhet och är intresserade av att erbjuda nya tjänster. Samtidigt vill vi ha hög leveranssäkerhet och en pålitlig utgivning. Audio To Me är en utmärkt samarbetsparter som kombinerar det på ett bra sätt, säger tidningschefen Göran Karlsson på Motala & Vadstena Tidning.

Samarbetet innebär att Audio To Me etablerar en produktionsenhet i Motala och tar över befintlig personal.

- Vi är stolta över det förtroendet Motala & Vadstena Tidning visar oss och det är kul att samarbeta med en part som vill vidareutveckla sin taltidning. Vi har stora ambitioner om fortsatt tillväxt och ser fram emot ett gott samarbete, säger Bjarte Bugge, VD på Audio To Me.

Om Audio To Me

Audio To Me erbjuder tjänster inom taltidningsproduktion så väl som kommersiella ljudprodukter som voice over och röstarkiv. Företaget producerar varje utgivningsdag taltidning 11 lokaltidningar.

Om Motala & Vadstena Tidning

Motala & Vadstena Tidning är den pigga, nyfikna lokaltidningen för framför allt invånarna i Motala och Vadstena kommuner. Enligt Orvesto har Motala & Vadstena Tidning en räckvidd på 27 000 läsare per dag.