Miro Production & Event AB

AUDITION 12 JANUARI FÖR ROCKSKOLAN

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2009 15:29 CET

Drömmer du om att spela i eget band eller har du redan ett band som vill komma vidare i utvecklingen? Vi har instrumenten, replokalen och tillgång till inspelnings studio. Kursen riktar sig till både nybörjare och till de elever som redan kan spela ett instrument eller till er som redan har ett band. Vi jobbar både med covers och original låtar. För de band som vill finns det även möjlighet att spela in en demo antingen i studion eller en videodemo. Utbildningen är uppdelad i tre olika steg. Sista gången i alla tre kurserna sker en konsert inför publik.
Våra lärare består av erfarna musikpedagoger som har stor vana både inom musikpedagogik samt stageperformance.

Anmäl dig via www.miro.se eller ring 08-32 30 60 eller maila info@miro.se

Miro Production & Event AB startade 1986 och har genom de senaste tjugo åren producerat och genomfört hundratals eventproduktioner åt bolag i näringslivet som vill kommunicera genom möten och events.

Miro Studios är en artist och showskola med ett unikt utbildningskoncept för barn och ungdomar mellan 4-18 år som vill utveckla och stärka självförtroendet genom sång, dans, musik och stageperformance. Vi har även en egen ljud och bildstudio.

Miro Lounge Conference & Meetings är ett konferens- och möteskoncept där miljön och inredningen för tankarna till inspiration och kreativitet. Ett helhetskoncept integrerat med modern teknik för olika typer av möten och evenemang.