Avalon Enterprise AB

AVALON ENTERPRISE AB (PUBL) PUBLICERAR ÅRSREDOVISNINGEN FÖR 2008

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2009 16:45 CEST

(NGM:AVAL B)

Avalon Enterprise AB's årsredovisning för 2008 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida www.avalonenterprise.com. Tryckt version kan beställas per post (Avalon Enterprise AB, Pirgatan 13, 374 35 KARLSHAMN), per telefon +46 (0)454 - 75 50 07 eller per e-post eva.jonasson@avalonenterprise.com.

Årsstämma kommer att hållas i Karlshamn, onsdagen den 20 maj 2009 kl 15.00.

För ytterligare information, kontakta:
Peter Mattisson, VD och koncernchef, tel 0454 - 75 50 01, peter.mattisson@avalonenterprise.com
Per-Anders Johansson, styrelsens ordförande, tel 0454 - 75 50 06, pa.johansson@avalonenterprise.com

Avalon Enterprise AB är ett snabbväxande konsultföretag noterat på NGM Equity sedan 1998. Vi har ett unikt koncept där vi genom våra tre affärsområden Avalon Technology, Avalon Management och Avalon Finance långsiktigt kan stödja våra kunder från affärsutveckling och ledningsprocesser, genom hela teknikutvecklingskedjan till kompetens kring finansiering av projekt och bolag. Avalon Enterprise är uppstickaren som koncentrerar sig på spetskompetens och vill ligga i framkant av utvecklingen. Vi har kontor i Karlshamn, Stockholm, Helsingborg, Malmö, Växjö, Jönköping, Uppsala, Ljungby, Västerås, Linköping, Göteborg, Söderhamn, Östersund och Oslo, och har i koncernen drygt 260 medarbetare.