AvalonianS

AvalonianS utökar!

Pressmeddelande   •   Dec 28, 2013 11:24 CET

Vi hjälper företag med den löpande redovisningen, endera kommer jag till er eller så sköter jag det via distans.

Finns många duktiga drivande företagare som absolut inte vill hålla på med "tråkigt pappers arbete", men har inte ekonomi till att anställa en administratör. Här kommer jag in jag fakturerar tiden och ni sparar in både pengar tid och massa onödigt oroande.

Det jag kan hjälpa till med är den löpande bokföringen, fakturering, momsredovisning, löner. Om önskemål finns resultat och balansräkning.

Läs mer på www.dernole.se

AvalonianS är ett  företag som är i uppstarten, vår kennel verksamhet har vi haft sedan 2007. Som aktiva inom hundsport har vi tyckt att det saknas snygga hundtillbehör för våra jagande hundar, vi började leta material för att kunna ge våra hundar det lilla extra. Det visade sig snabbt att fler ville ta del av våra produkter och nu har vi flera olika produkter och vi utvecklar fler hela tiden.

Vi erbjuder även företag med den löpande redovisningen på konsultbasis!

Vårt motto färg, form och funktion!

Välkommen att bli en Avalonier du med!