StrongPoint Sverige

Avtal i Norge

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2004 10:23 CEST

CashGuards distributör i Norge meddelar idag följande;

"PSI Systems AS, et heleid datterselskap av PSI Group ASA, har i dag signert avtale med AS Sparkjøp om levering av kontanthåndteringssystemet CashGuard. Systemet skal leveres til AS Sparkjøp sine 16 butikker i Norge, innen november 2005

Ordreverdien er på ca. 9 MNOK

AS Sparkjøp er en landsdekkende butikkjede innen konfeksjon, tekstiler, fritidsartikler, kosmetikk m.m.
Selskapet omsetter for vel 700 MNOK årlig.

Avtalen er strategisk viktig da det er den første omfattende leveransen av CashGuard systemet utenfor dagligvare- og servicenæringen i Norge som viser konseptets omfattende markedspotensiale.
AS Sparkjøp vil med investeringen rasjonalisere kontanthåndteringen i butikkene, samt å øke sikkerheten både for kunder og ansatte."

För ytterligare information kontakta:
Anders Eklund, VD CashGuard AB (publ), tel 08-732 22 00, anders.eklund@cashguard.se

Adm. Dir. AS Sparkjøp: Tom Eide Knudsen tlf. 55527070
Konsernsjef PSI Group ASA: Erik Pinnås, mob 40008834

Fakta om CashGuard AB (publ)
CashGuard utvecklar och säljer produkter och tjänster för sluten kontanthantering och kontantlogistik. Bolaget vänder sig direkt och via distributionspartners till svenska och internationella företag, primärt inom dagligvaruhandel, post och bank samt övrig servicehandel. Under 2003 omsatte CashGuard MSEK 61. Bolaget har cirka 60 anställda. Aktien finns noterad på Stockholmsbörsens O-lista.