Avtal24

AVTAL24 SOM FÖRMÅN FÖR ÖVER 230.000 ANSTÄLLDA

Pressmeddelande   •   Nov 12, 2010 14:54 CET

PRIVATRÄTTSLIGA AVTAL TILLGÄNGLIGA TILL ÖVER 230.000 ANSTÄLLDA

Avtal24 och Flexpay har beslutat att ingå ett samarbete från och med september 2010. I och med samarbetet erbjuds över 230.000 personer på några av Sveriges 60 största företag att teckna t.ex. samboavtal till förmånliga priser.

-       att vi har fått möjligheten att nå ut till en sådan stor grupp av människor är så klart glädjande

säger avtal24:s affärsutvecklingschef Patrik Neckman och tillägger snabbt

-       och vi kan nu genom arbetsgivare ge anställda ett enkelt sätt att lösa detta behov.

Genom samarbetet kan nu Flexpays kunder erbjuda sina anställda att till ett rabatterat pris teckna avtal på ett enkelt och lättillgängligt sätt.

Genom samarbetet säkras möjligheten att när som helst kunna skriva t.ex. ett gåvobrev och genom sin arbetsgivare få tillgång till den här sortens tjänster som avtal24 tillhandahåller. Trösklarna blir i och med samarbetet lägre för att skaffa avtal.

-       Det ska inte vara krångligt att skriva de avtal man behöver t.ex. ett testamente eller hyresavtal.

Säger avtal24:s VD, Magnus Stein och avslutar

-       Man kan säga att vi har skapat marknadens första digitala avtalsjurist, alltid tillgänglig när man behöver henne.

För mer information kontakta:

Magnus Stein, VD avtal24, 076-00 24 20 0, magnus.stein@avtal24.se

Avtal24 gör juridiken tillgänglig för privatpersoner och företagare via en unik webbtjänst, där du kan skapa dina egna avtal. Genom att svara på frågor ställs du inför val och skräddarsyr ditt avtal, t.ex. gåvobrev, utifrån dina behov. Vi gör juridiken tillgänglig för alla! Avtal24 expanderar kraftigt och vår ambition är att bli den största aktören inom juridik på nätet.