Axelent AB

AXELENT VALD TILL BÄSTA LEVERANTÖR AV JM!

Pressmeddelande   •   Jul 12, 2013 08:57 CEST

Med motiveringen:
„Axelent AB har med engagemang och bra tekniska lösningar hjälpt JM uppnå genomtänkta och säkra förrådslösningar åt våra kunder“
…fick vi ta emot JMs pris för Bästa Leverantör i kategorin Stomkomplettering 2012.

Jonas Gallneby, ansvarig för Axelent Bygg:
”Det är verkligen roligt att få denna utmärkelse. Det är ett bevis på att vår satsning på genuint engagemang och vilja att lösa våra kunders förrådsbehov ger resultat. För många är förråd bara förråd. För oss på Axelent Bygg är det en passion. Vi har gett oss den på att skilja oss från mängden genom att leverera engagemang och kvalitet i alla led. Nu ska vi se till att denna ceremoni blir kontinuerlig genom att utveckla samarbetet ännu bättre.”

Axelent AB är ett ledande och växande företag när det gäller nätväggssystem i form av skydd och avdelare för industri, lager och byggnation. I företaget finns också Axelent Safety®, som erbjuder kompletta lösningar inom maskinsäkerhet. I Axelentgruppen ingår även Axelent Wire Tray AB (kabelstegar), SnapperWorks AB (ritningsprogram) samt Hestra Automation AB (automationslösningar). Axelents huvudkontor ligger i Hillerstorp. Här sker även all produktutveckling, produktion, lagerhållning och förpackning. Axelent har försäljningskontor i 50 länder och produkterna säljs över hela världen.

För mer information kontakta Stefan Axelsson, Marknadschef Axelent mob: 0705-27 66 60