Axier Equities AB

Axier.se i samarbete med TV4 Text

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2010 09:56 CEST

Sedan tidigare har Axier valts ut som samarbetspartner och content provider till mobiloperatörerna 3, Tele2 och Telia, och nu är det dags att inleda samarbete med TV4.

Studier visar att Text-TV är en de mest underskattade mediekanalerna på den svenska marknaden. Mer än en tredjedel av Sveriges befolkning använder sig aktivt av Text-TV varje dag, en räckvidd som få andra medier kan möta.

För ytterligare information, läs mer på http://www.axier.se/ eller besök sidan 219 på TV4 Text.

”I år har våra kunder verkligen fått valuta för sina pengar och genom samarbetet med TV4 Text gerAxier.se nu fler användare möjligheten att ta del av den kunskap som vi erbjuder i form av vinstgivande och professionella analyser” säger Jonas Forsman, VD för Axier Equities.

Axier.se är ett oberoende analysföretag inriktat på teknisk och fundamental analys. Varje vecka publicerar www.axier.se ett trettiotal analyser åt sina prenumeranter, såväl fundamentala, tekniska och statistiska sådana. Publicering sker på bolagets hemsida www.axier.se och genom de olika nyhetsbrev som Axier tillhandahåller sina läsare.

Utöver detta tillhandahåller Axier nyhetsbrev till professionella aktörer i form av white label nyhetsbrev. Axier.se arbetar även med uppdragsanalyser åt ett mindre antal, noggrant utvalda företag där Axier åtagit sig att löpande kommentera rapporter, viktigare företagshändelser och pressmeddelanden.