Axier Equities AB

Axier.se: Nu också på Twitter

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 10:04 CEST

Då tekniken för detta är så pass snarlik den för Twitter behövdes endast en mycket kort utvecklingstid för att implementera löpande flöden till Twitters system.

Besök http://twitter.com/AxierAnalys för att följa Axier på Twitter.

”I och med att vi lanserade Axier.se på TV4 Text var det en naturlig fortsättning att gå vidare med andra sociala medier, till exempel Twitter.” säger Jonas Forsman, VD för Axier Equities.

Örebro, 2010-09-21

Axier.se är ett oberoende analysföretag inriktat på teknisk och fundamental analys. Varje vecka publicerar www.axier.se ett trettiotal analyser åt sina prenumeranter, såväl fundamentala, tekniska och statistiska sådana. Publicering sker på bolagets hemsida www.axier.se och genom de olika nyhetsbrev som Axier tillhandahåller sina läsare.

Utöver detta tillhandahåller Axier nyhetsbrev till professionella aktörer i form av white label nyhetsbrev. Axier.se arbetar även med uppdragsanalyser åt ett mindre antal, noggrant utvalda företag där Axier åtagit sig att löpande kommentera rapporter, viktigare företagshändelser och pressmeddelanden.