BaByliss Paris

BaByliss Paris sponsrar Stockholm International Horse Show!

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2013 08:55 CET

Ridsporten är Sveriges näst största sport, efter fotboll och är den största kvinnosporten med en halv miljon utövare. Varje år anordnas Stockholm International Horse Show i Stockholm, evenemanget har slagit publikrekord varje år sedan starten. BaByliss Paris är stolt officiell sponsor när evenemanget går av stapeln 28 november – 1 december i Ericsson Globe.

BaByliss är stolt officiell sponsor till evenemanget och kommer erbjuda besökarna styling av professionella frisörer och stylister under eventets alla dagar. Möjlighet kommer även att finnas att testa BaByliss Paris senaste nyhet; Curl Secret- den första automatiska locktången. Tävling med fina priser i potten finns det även möjlighet att delta i. Det kommer även finnas ett urval av BaByliss populäraste produkter till försäljning till förmånliga priser.

-”Då ridsporten är en stor del av många tjejers vardag känns det extra speciellt att få vara officiell sponsor till evenemanget när det går av stapeln i Ericsson Globe. Vi kommer finnas på plats för att sätta lite extra guldkant på eventet tillsammans med våra duktiga stylister och frisörer, som mer än gärna stylar besökarnas hår under eventets alla dagar. ”säger Sandra Hjelm, Marknadschef på Empire.

BaByliss Paris distribueras i Sverige av Empire.

För mer information, kontakta gärna:
Sandra Hjelm, Marknadschef Tel: 073 94 33 181 eller via mail: sandra.hjelm@empirenordic.com

Foto: Roland Thunholm/Stockholm International Horse Show.

BaByliss Paris är ett världsledande varumärke för elektriska hårstylingprodukter. Sedan början av 60-talet har BaByliss Paris varit ett väletablerat varumärke för både professionella hårstylister samt konsumenter. BaByliss Paris är en pionjär samt innovatör inom den växande hårvårdsmarknaden och lanserade redan 1961 den första elektriska locktången för salong och hemmabruk. Med högt ställda krav på kvalité och resultat strävar BaByliss Paris efter nöjda konsumenter. I Sverige distribueras BaByliss Paris av Empire AB.