Bjärreds Design AB

Badrumsinredning exklusiv nyhet Orlando set 3 från Saniku hos Bjärreds Design

Pressmeddelande   •   Apr 05, 2009 20:20 CEST

Bjärreds Design har glädjen att presentera den exklusiva badrumsinreningen Orlando set 3 i den härliga röda färgen från den tyska badrumstillverkaren Saniku. En snygg och lyxig färgklick i badrummet.

Orlando set 3 är en exklusiv badrumsinredning i premiumsegmenten från den tyska badrumstillverkaren Saniku som nu finns hos Bjärreds Design.

Saniku tillverkar högkvalitativa badrumsprogram i det exklusiva premium segmentet som gör det möjligt att skapa ett personligt badrum som vid behov skräddarsys.

Alla Sanikus produkter är tillverkade i Tyskland. Alla produkter är designade och producerade för att hålla extremt hög kvalitet och ha en mycket lång livslängd. Alla material är valda med omsorg för att möta de krav och förväntningar som kunden har som vill skapa ett exklusivt badrum. Genom att erbjuda många valmöjligheter beträffande färg, form och material finns goda möjligheter att skapa ett badrum med unik design och funktionalitet.

Saniku har ett unikt sortiment av exklusiva badrumsinredningar i trä och granit och använder bara de allra bästa materialen. De vackra badrumsinredningarna och badrumsmöbler går att få i samma färg och material som duschväggar, duschhörnor och duschar. Vid behov måttanpassas badrumsinredningen för att göra det möjligt att skapa ett mer personligt drömbadrum.

För mer information om Orlando set 3 kontakta Bjärreds Design. www.bjarredsdesign.se

För bilder på Orlando set 3 följ länken http://www.bjarredsdesign.se/shop/show_product.asp?artnr=Orlando+set+3&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D45%26head%5Fid%3D21&cat_id=45

Bjärreds Design erbjuder förprodukter från Saniku ett stort produktsortiment, vid behov måttanpassade lösningar för badrum, material av högsta kvalitet, långa garantitider och efterköpsgaranti för reservdelar.