Panasonic Nordic AB

Bättre filminspelning för GF1 och Lumix G

Pressmeddelande   •   Dec 08, 2009 12:00 CET

Panasonic släpper ny firmware för objektiven till DMC-GF1 och Lumix G för att bättre utnyttja kamerornas potential, särskilt vid inspelning av film. Den nya mjukvaran finns tillgänglig på: http://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/

Om Panasonic

Panasonic Corporation är en av de världsledande tillverkarna av tekniska konsument-, affärs- och industriprodukter. Företaget omsatte totalt c:a 550 miljarder SEK under det senaste verksamhetsåret, huvudkontoret har sitt säte i Osaka, Japan och är bland annat noterat på börsen i Tokyo, Osaka, Nagoya, New York (NYSE).  Panasonic Nordic AB är ett helägt dotterföretag som har verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Det nordiska bolaget omsätter över 2,5 miljarder SEK per år och har mer än 100 anställda. I Norden marknadsförs företrädesvis produktgrupperna Audio/video, Hifi, kontorsprodukter, telekommunikation, hushållsprodukter, batterier, professionell broadcast-utrustning samt elektriska komponenter. För mer information om företaget och varumärket Panasonic besök vår hemsida www.panasonic.se