MPC AB

Ballingslöv blir ny partner till MPC Stjärngolf

Pressmeddelande   •   Maj 12, 2017 10:32 CEST

BALLINGSLÖV BLIR PARTNER TILL MPC STJÄRNGOLF

Köks- och badrumsinredningsföretaget Ballingslöv blir ny Tourpartner till företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf. De kommer delta med egna team och marknadsföra sina produkter.

Ballingslöv tillverkar och säljer köks- och badrumsinredning. De har tidigare deltagit vid MPC Stjärngolf med egna team men nu klart att de utökar sin satsning med att blir Tourdelpartner för Sverige-touren.

-Ballingslöv stämmer väl in i den profil vi eftersträvar som samarbetspartner, deras produkter är rätt för den målgrupp evenemanget riktar sig för. De är dessutom ett landstäckande företag och därmed kan kombinera rikstäckande och lokalt deltagande, säger Marcus Palmquist, CEO Partner MPC AB.

Ballingslöv kommer att fortsätta att delta med egna tävlingsteam och kommer kombinera det med att marknadsföra sina produkter. De finns med i hela grafiska manualen och kommer även vara officiella Rakast-drive partner.

MPC Stjärngolf
Sveriges största och mest exklusiva företagsgolftour erbjuder en unik möjlighet att med kunder och/eller personal, tillbringa en heldag i sällskap med rikskända profiler från idrottsvärlden, nöjesvärlden eller näringslivet. Evenemangets Sverigetour arrangeras i Stockholm, Göteborg, Visby och Malmö med upp till trettio fyrbollsteam och tiotal hålvärdar, totalt drygt hundrafemtio deltagare per ort. Europatävlingen sker i Marbella och finalen arrangeras i Miami, totalt med alla orter är det närmare tusen deltagare.

Premiären för Sverige-touren 2017 sker hos premiärorten Visby onsdagen den 31 maj och fortsätter sen till Stockholm (28/6), Malmö (17/8) och avslutas i Göteborg (24/8). Europatävlingen i Marbella arrangeras den 29 september och är en del av evenemanget Marbella Business Weekend. Finalen i Miami sker början av februari 2018.

För mer information om Ballingslöv se deras hemsida www.ballingslöv.se

För mer information om MPC Stjärngolf, kontakta MPC AB via mail stjarngolf@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök evenemangshemsidan www.stjarngolfDescription: våg.se

För mer information om Ballingslöv se deras hemsida www.ballingslöv.se