AndersIvar AB

Barahandtag jobbar med innehållsmarknadsföring på ett tydligare sätt än tidigare!

Pressmeddelande   •   Sep 26, 2014 00:29 CEST

En stor del av strategin vi har runt det organiska sök som vi lever på är att kvaliteten på allt vi gör hela tiden måste upp. Olika företag arbetar med detta på olika sätt men för vår del som gjort ett bra arbete med länkar och liknande tidigare så kommer sedan en tid mer levande innehåll i våra webbutiker att synas till.

"Jag har arbetat med alla tekniker som finns och det går bra, men sedan cirka ett år tillbaka så har det stora saker när det gäller hur man jobbar med sökmotoroptimering och det är därför vi har integrerat bloggar inom de ämnen vi kan i våra butiker. Exempelvis skriver vi om "Hur man kan bli kreativ med ljus" i sitt kök, sin garderob eller kanske sitt badrum." säger Anders på Barahandtag.

"Det är ett sätt att nå ut till alla våra potentiella kunder, vill du få mer information om hur ett modernt kök ser ut idag, ja då skall du kunna läsa och se det hos oss. Eller om du inte vet hur man gör när man skall skruva på sina handtag på köksluckorna eller lådorna, då finns det text och video som visar detta på ett enkelt sätt." säger Anders.

Vi känner oss säkra på att detta kommer hjälpa oss och kunderna att lättare hitta rätt, både till och och väl på plats hos oss få den hjälp dom behöver.

Naturligtvis har vi både telefon, mail och chatsupport för frågor om produkterna men dagens kunder gillar att läsa och förstå själva innan dom handlar.

Presskontakt: Anders Karlsson, info@andersivar.se, Tel. 0704-127000

Barahandtag är en av Sveriges största butiker på kökshandtag, köksinredning och led-spotlights och har idag mer än 5000 nöjda kunder. Målet med företaget är att de 5000 nöjda kunderna skall ha växt till 10000 nöjda kunder innan 2014.